Najczęściej zadawane pytania
- Jaki jest czas realizacji?
Paczki wysyłamy kurierem lub pocztą w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia i opłacenia. Zawsze staramy się aby czas realizacji był jak najkrótszy. Orientacyjny czas realizacji podany jest przy wyborze sposobu wysyłki.
- W jakim czasie otrzymam przesyłkę?
Kurier dostarcza wysłane przez nas paczki w ciągu 24h-48h od momentu nadania. Poczta Polska dostarcza list polecony ekonomiczny w ciągu 3-5 dni od momentu nadania, natomiast list polecony priorytetowy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu nadania.
- Na jakie konto mam dokonać płatności?
BIMODO s.c. ul.Paderewskiego 144, Warszawa 04-438
Numer konta bankowego:
ALIOR BANK 59 2490 0005 0000 4500 6259 3998
- Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD lub Poczty Polskiej (wybór sposobu wysyłki zależy od klienta). Nie prowadzimy odbiorów osobistych.
- Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
Tak, w określonych przypadkach wysyłamy paczki za granicę ale tylko do krajów Unii Europejskiej.
- Czy można wymienić koszulkę jeśli jest za mała?
Oczywiście, że tak. Jednak pod warunkiem, że nie jest ona wykonana na specjalne zlecenie zamawiającego, czyli nie jest z indywidualnym nadrukiem. Szczegółowe informacje zawarte są w zakładce Wysyłka i Zwroty.
- Czy muszę się rejestrować, zakładać konto?
Nie ma takiej konieczności. Zakupów można dokonać bez rejestracji wypełniając jednorazowo dane potrzebne do wysyłki zakupionej odzieży.
- Czy istnieje możliwość modyfikacji nadruku?
Jak najbardziej tak. Wystarczy zaznaczyć przy produkcie opcję „Dodatkowy nadruk” i wpisać w uwagach co i jak mamy zmienic. Zapraszamy także do naszego kreatora koszulek, gdzie samemu można zaprojketować odzież z nadrukiem. - Jak prać zakupioną odzież?
Każdą zakupioną u nas odzież z nadrukiem należy prać w maksymalnej w temperaturze 40 stopni Celsjusza, najlepiej odwróconą na lewą stronę.
- Czy odzież i nadruki są dobrej jakości?
Zdecydowanie tak. Sprzedajemy tylko sprawdzoną odzież wysokiej jakości. Nadruki wykonujemy na profesjonalnych maszynach używając materiałów najwyższej jakości.
- Od jakiej ilości mogę liczyć na rabat?
Rabat uzyskać można przy jednorazowym zamówieniu powyżej 10 sztuk odzieży z nadrukiem. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?
Tak, zamówienia można składać również mailowo lub telefonicznie ale wówczas niestety nie ma opcji otrzymywania kolejnych powiadomień o stanie realizacji zamówienia. Taka forma zamówienia nie zawsze jednak jest możliwa.
- Czy odzież prezentowana na sklepie jest dostępna na magazynie?
Tak, wszystkie modele odzieży zamieszczone na naszym sklepie są dostępne i wysyłane w ciągu około 2-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności zwykłym przelewem- -od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie). O aktualnym, orientacyjnym czasie wysyłki zawsze informujemy klienta podczas składania zakupów przy wyborze sposobu wysyłki.
- Czy wysyłamy paczki za pobraniem?
Tak, jest opcja wysyłki paczki za pobraniem. Doliczamy wówczas 6 zł do standardowych kosztów wysyłki. Wszystkie koszty podane są podczas składania zamówienia przy wyborze sposobu wysyłki i płatności.