Wysyłki i zwroty

 TERMIN REALIZACJI

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12-tej wysyłamy w ciągu 24h-48h

Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12-tej wysyłamy w ciągu 48h-72h

Zamówione towary zawsze staramy się wysyłać w jak najkrótszym możliwym czasie od złożenia zamówienia.

 

CZAS DOSTARCZANIA PRZESYŁEK

Kurier DPD - dostarcza paczkę na dzień następny po jej wysłaniu (stały koszt 13 zł). Liczba odzieży w jednaj paczce - nieograniczona.

List polecony priorytetowy - dociera w ciągu 2-3 dni roboczych po jego nadaniu (stały koszt 10 zł).  Liczba odzieży w jednaj paczce - nieograniczona.

List polecony ekonomiczny- dociera do adresata w ciągu 4-5 dni roboczych od momentu nadania (stały koszt 5 zł).  Liczba odzieży w jednaj paczce - maksymalnie 2 sztuki.

Jedynie przy zakupie kubków i skarbonek będzie doliczony koszt 5 zł związany z koniecznością specyficznego pakowania mającego na celu zapobieganie stłuczeniu produktu.

 Zapewniamy stałe, niskie koszty dostawy niezależne od ilości zamawianej odzieży. Nie zmuszamy do robienia większych zakupów poprzez wysyłkę gratis od określonej kwoty, czyli nie naciągamy naszych klientów. Nie doliczamy dodatkowych kosztów przy zamówieniu kolejnej sztuki, czyli doceniamy zamówienia złożone z kilku produktów.  Uważamy takie rozwiązanie za uczciwe i zrozumiałe dla każdego.

Czasami może się jednak zdarzyć, że poczta nie wyśle do Państwa informacji o tym, że paczka czeka do odebrania na poczcie.

Co zrobić gdy czas otrzymania informacji o nadejściu paczki pocztą opóźnia się?

Jeżeli po 3 dniach roboczych od momentu wysłania przez nas paczki nie dostaliście Państwo zawiadomienia (awizo) o tym, że czeka ona na Was na poczcie prosimy o osobiste sprawdzenie czy przesyłka dotarła do Państwa Urzędu Pocztowego. W większości przypadków okazuje się, że paczka czeka na poczcie – a po prostu nie zostało dostarczone awizo przez listonosza lub zostało ono błędnie wypisane. Gdyby jednak okazało się, że po 5 dniach roboczych nie dostali Państwo awizo z poczty i sprawdziliście, że paczki na poczcie nie ma, to prosimy o kontakt z nami pod adresem: sklep@zobaczsam.pl. Będziemy starali się sprawę wyjaśnić i damy Państwu znać jak wygląda sytuacja.

Dodatkowa informacja dla tych, którzy zwlekają z odbiorem paczki:

  • paczka w Urzędzie Pocztowym (zakładając, że tam jest) pozostaje przez 14 dni roboczych, po czym jest odsyłana do nadawcy.
  • kurier próbuje dwukrotnie dostarczyć przesyłkę po czym jest ona odsyłana do nadawcy

Ważne

Informujemy, że jeżeli zdarzy się, że nie odbierzesz paczki z zamówionym przez siebie towarem (np. minie termin odebrania przesyłki, zrezygnujesz z zamówienia), przy następnym zamówieniu będziemy wymagali od Ciebie telefonicznego potwierdzenia złożonego zamówienia i przedpłaty na konto bankowe równowartości zamówionego towaru + ewentualne koszty przesyłki.

Ze względu na poniesione koszty związane z zakupem towaru i stracony czas nie przewidujemy współpracy z klientami, którzy nie odebrali dwóch kolejnych zamawianych przez siebie przesyłek.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującymi przepisami istnieje możliwość odesłania towaru w ciągu 14 dni, od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

Zwrotom nie podlegają towary noszące ślady używania, jak również koszulki i kubki z własnym, zindywidualizowanym nadrukiem, wykonanym na zlecenie klienta. Towar jest odsyłany na Państwa koszt.

Bez względu na okoliczności, żadne przesyłki "za pobraniem" nie będą przyjmowane.

Do przesyłki zawierającej zwracane produkty wymagane jest dołączenie oryginału faktury (jeśli była wystawiona) lub paragonu oraz krótkiej informacji dotyczącej okoliczności zwrotu czy też reklamacji.

Zwroty proszę wysyłać Pocztą Polską listem poleconym na adres:
BIMODO s.c.
Brzozów Kolonia 77A
08-300 Sokołów Podlaski
telefon 511 735 057

Pobierz formularz zwrotu lub wymiany (PDF)


ZOBACZ RÓWNIEŻ